Η αίτηση για ανανέωση ενός Διπλώματος Ευρεσιτεχνίας καταχωρείται με το έντυπο Π.13 και πρέπει να συνοδεύεται από το προκαθορισμένο τέλος ανανέωσης της συγκεκριμένης χρονιάς, μέσα σε 3 μήνες πριν από την λήξη του διπλώματος. Σε περίπτωση που η αίτηση καταχωρείται μέσω αντιπροσώπου θα πρέπει να καταχωρηθεί ο τύπος εξουσιοδότησης πληρεξουσίου αντιπροσώπου (Π.8) υπογραμμένος από τον ιδιοκτήτη του διπλώματος.
Υπάρχει επιπρόσθετη επιβάρυνση για καθυστερημένη πληρωμή τελών ανανέωσης για κάθε μήνα ή μέρος του μήνα καθυστέρησης (να μην υπερβαίνει τους 6 μήνες) 25% επιπρόσθετα του ποσού ανανέωσης, για κάθε μήνα καθυστέρησης.
Εφόσον δεν έχουν καταβληθεί τα ετήσια τέλη ανανέωσης για το δίπλωμα εντός της περιόδου χάριτος των 6 μηνών που παρέχεται από το Νόμο, η αίτηση αποσύρεται ή, αντίστοιχα, το Δίπλωμα διαγράφεται.
Ο καταθέτης έχει το δικαίωμα, μέχρι 12 μήνες μετά τη λήξη της περιόδου χάριτος ή, εντός 18 μηνών από την ημερομηνία απόσυρσης / διαγραφής, να καταθέσει αίτηση για επαναφορά με τον τύπο Π.14. Αν ο Έφορος εγκρίνει την αίτηση για επαναφορά, τότε ο καταθέτης καλείται να καταχωρήσει τον τύπο Π.15 μαζί με την αντίστοιχη ανανέωση, καταβάλλοντας και τα αντίστοιχα τέλη ανανέωσης μαζί με τις ανάλογες επιβαρύνσεις και το τέλος επαναφοράς.
Για περαιτέρω πληροφορίες, ανατρέξτε στη σελίδα Ανανέωση Διπλώματος Ευρεσιτεχνίας.